baby-mom 25 aylık oğlum öğlen ve gece uyurken mama içiyor. Gece uyanırsa o zamanda içiyor. Mama yerine süte alıştırmaya çalıştım sütü sevmedi içmedi. Su koydum onuda içmedi illa mama içecek. Artık mamayı bıraktırmak istiyorum ama nasıl yapabilirim?
Irmakmelegim baby-mom süt vermenize gerek yok öncelikle süt zatn çok yararlı deil açıkçası çocuklarda sevmiyorsa zorlamayın mama içinde illa birakir yavaş yavaş mem gibi annecim mama bitti bak artık son kötüydü artık satilmiuormus gibi şeyler söyleyin 2 3 kere ağlar sonra alışır yerine devam sütleri var belki onları sevebilir yada meyveli kefir belli deneyebilirisnix
livanurvealpinannesi61 baby-mom benim kızımda sütsüz durmazdı ağlardı isterdi ama mecburen kestim ağlasa da vermiyorum. Süt dokunuyor doktor kesinlikle süt vermek yok istesin ağlasın dedi. Başka türlü bırakmıyorlar malesef istediğinde vermeyerek bırakabilir siniz.