Ecenur0 Kızlar merhaba bebekli oda ısısı kaç derece olmalı ? Küçük nem ve oda ısı ölçer aldım 26.5 25.6 o aralar ısı şuanda
oglumubeklerken Ecenur0 bizim evimizde sıcak kış günü bile 27ye çıktığı oluyor kaloriferli bizim dogalgaz değil dusukte de yaksak fazla isiniyor
Bebegiveannesi Valla 22-23 de ben bile üşüyorum, bir de altınıda değiştiriyoruz, çocuğumu nasıl bırakayım o ısıda diye düşünerek en az 24.5 olmasına özen gösteriyorum genelliklede 25-25.5 da duruyor..