ezgiig Merhaba kızlar 2 ay 13 günlük bebeğim var. sap simplex gaz damlasını verince bebeğim çok uyuyor. Acaba bu damla zararlı mı uyku yapar mı? Kullanıp böyle yan etki gören oldu mu
Ezel_26 Evet canim rahatladıgi icin uyuyor benim bebeğimde 2 aylık bizde kullanıyoruz bı tek o uyutyir