MeteYmen_Annesi benim bebegim de prematüre. Suan 10 aylik ama 8.ayda yiyebildigi herseyi yiyordu. 5.ayda tadima başladık ve o zaman haricinde hiç pure vermedim. Hep ezdim çatalla ya da olduğu gibi yedi, hiç bir zaman da sikinti yaşamadı bu konuda. Kendi yemesine gelecek olursak kaşık catal kullanımı için bence erken, en az 1 yaşını doldurması gerek diye düşünüyorum çünkü ince motor becerileri daha gelişmedi bu zamanda. Evet kati ürünleri kurabiye, pancake, kofte.. vs. Eliyle alıp ağzına götürüp yiyor ama hala akışkan gıdaları ben yediriyorum. Eger BLW denemek istiyorsanız, bir araştırın, çünkü BLWde bebek kendi kendine yemek yemesini amaçlayan bir sistem.