Fayah01 Kızlar bebeğim 2 ay 22 günlük henüz adet olmadım, dün eşimle birlikteliğimiz oldu ama eşim prezervatif kullandı buna rağmen endişem var çünkü ilişki sonrası biraz kendimde ıslaklık hissettim sızmış mıdır diye 😣 tekrar hamile kalır mıyım sizce ?
Busrack Fayah01 Doğumdan sonra adet düzensizlikleri çok oluyormuş bazen bir ayın içersinde iki kere falanda olunuyormuş biraz bekleyin isterseniz
S_x_w Fayah01 adet görmesenizde hamile kalabilirsiniz bir tanidiği böyle kaldı ve oğlu 1 yaşındayken kızı doğmuştu😑😑 şüphemiz varsa da erkesi gün hapı kullanın derim ve daha dikkatli olmaya çalışın
asyapia Emzirmiyorsanız ertesi gün hapı alabilirsin. Ama doğum sonrası düzensizlik oluyor zaten adette.
S_x_w Fayah01 emzirenler için olanı da var diye biliyorum burada bir sürü post açıldı bunun için ama tabi tercih sizin