Woody hele benimkini görsen, prednolu vuruluyor aha diyoruz geçti gitti, 3 gün geçiyor ağızdan salyalar çıkmalı astım krizi..
Annemin az aklı kaldıydı o da gitsin anlamı taşıyor
Seninkinin yaşı büyüdüğü için muhtemelen artık tolere ediyor.
Benim küçük 2 aylıkken yakalandığı için bence çpk yoruldu bünye ve ilaçlara erken bağışıklık kazandı. Bu nedenle etkileri de azalıyor.
Benim büyük de işte artık ayakta, hastaneye gitmeden vs atlatıyor ama anca işte 4 yaşa yaklaşırken oldu bu..