Hayallerim95 biz 1 haftalıkken fark ettik 2 ay 10 günlükken hem sünnet hem dilbagı alındı narkoz verilerek. Ama damar yolu ile degil bisey koklattılar öyle uyuttular. Yarım saat icinde de yanıma getirdiler. Korkmayın sadecr dilbagı ise 5 dk sonra yanınızda olur bebisiniz. Ama dilbagı icin 6 ay 8 ay beklemeye gerek yok keske daha ufakken yaptırsaydınız. Bana da bekle emmede ek gıdada problem olursa getir dediler ben beklemek istemedim bi an önce olsun bitsin dedim öyle yaptırdık