Deletedmom_100 Kızlar bebelac gold kullanıyordum ama aşırı gaz yapamaya başladı sma kullanan varmo varsa hangisi?
Zlm Deletedmom_100 gaz sorununuz varsa comfort ile başlayın o o tür sorunlari olan bebekler için bir süre sonra küçük optiro alır denersiniz bı sorun yaşamazsınız optiprodan devam edersiniz çünkü comfortun içeriği biraz daha az optipro ya göre
Zeyzeyno Deletedmom_100 Bende Aptamil kullanıyordum bıraktım 3 aydır SMA OPTİPRO kullanıyorum gaz yapmıyor memnunuz
durusmom22 Deletedmom_100 Doğduğundan beri Sma Comfort kullandık,gaz sorunu olan bir bebekti kızım,iyi geldi. 6. aydan sonra Sma Optiproya gectik gaz sorunu olmadığı icin 🙏