Sunshinemom Aşıdan dolayı 2 gündür ateşi var. Gece ateş düşürücü vermiştim etkisi geçince yine 38 oldu.uyurken şimdi ne yapmalıyım üstünü açtım zıbınla yatıyor sadece. Alnına bez vs koydurmuyor
neslihanyildiz Sunshinemom Ben 38 olduğundA uyuyorsa uyandırmayıp fitil yapıyorum çünkü kızımın ateşi hiç kendiliginden düşmüyor daha da yükseliyor gittikçe. Uyanırsa daha çığlık kıyamet oluyor.
Ftmvrs13 Sunshinemom 38 çok değil aslında zıbınla uyuyormuş zaten bence müdahale etmeyin takip edin bi süre daha eğer yğkselirse tekrar Ateş düşürücü verirsiniz
Ozge251021 Sunshinemom ılık bir duş aldırın hemen anında fitil kullanılmamalıbaktınız düşmüyor ateş düşürücüsü verirsiniz
Cly01 Sunshinemom aynı postu açtım dün gece bizimde aniden ateşimiz çıktı ilaç içmiyor halsiz uyuyor hicbisey yapmadm ince giydir yarım saat 1 saate bir ateş takip yap canım uyudu tüm gece ateşi de 37.7 falan seyretti şimdi de 36.7 hala uyuyor ateş yoruyor demekki uyanırsa calpol içerse ver kendin uyandırma
Ftmvrs13 neslihanyildiz 38 derece de fitil vermeyin lütfen zaten fitil tavsiye edilmiyor birde 38,5 39 olursa bekli verilir ama doktorlar bile artık fitil önermiyor
neslihanyildiz Sunshinemom Uyurken haberi olmuyor bende ilk tedirgin olmuştum ama ikinciye alışıyorsunuz
Sunshinemom Ftmvrs13 yaa şurubu içmiyor zorla verincede saniyesinde kusuyor böyle olunca mecburi dr kullan drdi
Sunshinemom Cly01 öle yaptım postu açtığmdan 2-3 saat bekledim uzun kollu zıbınla üstü açık yattı ama düşme olmadı 38.5i geçince fitil verdim sabah uyandıgında