Arkadaşlar ne egitmenim nede profesyonel biri sadace böyle bir çok post gordugum için bilgimi paylaşmak istedim sizinle emzirme eğitimi de aldım ilk doğumda LUTFEN SÜTÜM YOK demeyin bu postları gördükçe çok üzülüyorum . Her annenin bebeğine yetecek kadar sütü vardır mama kullanmanizi gerektiren hiç birşey yok aslında doğum şekliniz ne olursa olsun bebeğinize yetecek sütunuz var ama sizler eksik bilgiden dolayi yanlış yapıyorsunuz üzgünüm 🥺 2 tane çocuğum var ikisinide emziriyorum bir gün dahi mama kullanmadım biri 19 aylık biri 11 günlük üstelik bu doğan kızım yogunbakimda kaldı 1 hafta ve ben ona asla mama vermelerini istemedim kendim sağıp goturdum .
Sütünüz var ama siz onu emzirmeyek azaltiyorsunuz bebeğinizi ne kadar sık emxirirseniz sütünüz o kadar articak bunun meme ucu meme şekli ile hiç bir bağlantısı yok bakın bebeğim yanımda yokken bile poşet poşet süt gönderdim ki üstelik sadace bunu bebeğimin şapkasını koklayarak düzenli elle sağım yaparak yaptım . ' ELLE SAGİMİ öğrenin sütünüzü ne kadar arttırdığını goruceksiniz bebeğiniz yanınızda ise sık sık emzirin emzirmediginiz saatlerde emzirir gibi sağım yapin hastane tipi pompa kiralayın veya lansioh çift taraflı pompa alın kiralayın vs bunlar hem memeye masaj yapar hemde sağımı güzel yapar çekiş gücü yüksek olduğu için elimden gelen ne varsa yardımcı olabilirim .