Merhaba. Öncelikle aynı şeyleri yaşamışız yada yaşayacağız. Emzirmekten denemekten vazgeçmeyin. Sürekli deneyin ki süt kanalları uyarılsın. Bebiş zaten emme
Refleksi gösteriyorsa bir zaman sonra sütünüzde gelir İnsallah. Mama bazen kabizlik yapabiliyor. Bunun için yenidoğan fitilleri var..
Panik olmayın her anne bebeğini emziremiyor. Önemli olan bebeğin ve sizin sağlığınız. Psikolojik olarakta güçlü olun..