Merhaba anneler..
Kızım tırnakları tam gelişmeden doğmuştu. Şimdide çıkmaya çalışan tırnakların önüne derisi geçiyor. Yani bildiğimiz tırnak batması yaşıyoruz ve canı yanıyor. Ayak başparmağında kızarıklık var. Doktor bekleyelim dedi ama bizde bile bu durum ne kadar canımızı yakıyor biliyorsunuz ..
Deneyimi olan anneler var mı?
İlik duş vs. Ne yapabilirim?
Şimdiden teşekkürler ..