Dün yeni spiral taktırdım bebeğim 2,5 aylık bebeğimi kucagima almak spirali kaydırir mi mecbur ihtiyaçlarını karşılamak için kucağıma aliyorum yeni takıldığı içinde kayar mi acaba diye de korkuyorum psikolojikdir belki de ama benim durumumda olan var mi