22 günlük yeni doğan bir bebeğim var, doğduğundn beri gözleri çapaklanma oluyor göz damlası kulndm (dr verdği) şişme yaptı iy gelmdi, anne sütüyle sildim gözlerini yine aynı bi değişklik olmadı acba byat çayla silsem gözlerini bişy olrmu? Yada sizin önereceğiniz bişy varmı?