Kızlar merhabalar bebeğim 9 aylık doktorum kilosu ıyı gece beslenmesını kes dedı ıkı hafta oldu keseli ama bazı günler aralıksız 1-2 saat aglıyor uykuya dalamıyor resmen yatma saattimiz gece 12 -1 oldu . Bugün 4 bi kalktı gece 2. De yattı 12-2 arası sürekli agladı napıcamı sasırdım resmen 20 gün sonrada işe başlıcam bana yardım edin bi yol gösterin🥺