Kızlar merhaba oğlum 3 buçuk aylık bugün gece ateşlendi uyandığım da 39 dereceye çıkmıştı hemen soydum yavaş yavaş düşüyor şuan kendisi iyi ateş dışında. Gündüz de hasta felan değil ama dün değil önceki gün de yine böyle ateşlendi acaba neden oluyo haaa bir de 3. Atak dönemindeyiz iki gündür aşırı huzursuz bugün akşam yatmadan da çok ağladı zorla uyuttum. Acaba atakla alakası olabilir mi yoksa da ne ile ilgili acaba
(bir de bu yazıyı okuyan kardeşim sabaha annemın beyin ameliyatı var Allah rızası için dua et anneme Allah razı olsun inşallah edenlerden)