Hnfth bizimde 3 ay 18 gün oldu canım aynı durumdayız kilo alımında sıkıntı yok ama artık uyurken bile yüzünden belli oluyor mide bulantısı zantac diye bir şurup başladı doktorumuz günde 3 defa 0.5 CC olarak o biraz azalttı gibi ama hala fışkırtarak kustugu oluyor günde 15 kez degistirdigimiz üzerimiz şuan 9-10 a düştü çok şükür bu bile bişey