245 Gündüz iyi sıkıntı yok ama bu gece hiç uyumadı ayaklarim koptu sallamaktan. Hep ağlıyor ayağımda biraktigimda ateşi falanda yok neden acaba ya inliyor hep
245 plakayerli Gündüz 2saat falan yatıyor.gece uyumadigi için 12de kalktı bugün bende gündüz yaptırmadım şimdi yatırıyorm ağlıyor uykusu için jnsalalh bu gece güzel yatar