Defneli Gerçekten çıldırmak üzereyim 2 yaşına girdi hala uyku sorunu yaşıyoruz yeter artık sabrım kalmadı bu çocuk neden gece uyanır sürekli memeyide bıraktık yazın nolur söyleyin ya kafayı yemek üzereyim
Zeynep_alya24 Defneli al bendende o kadar 2 yasında uyumuyor canı uyumak istemiyormus doğduğundan beri tek sıkıntımız uykuu
mamanveutdormir Defneli acaba gün içinde enerjisini atamıyor mu tam olarak? veya sabah geç kalkıyor uyku saatleri mi düzensiz? eğitim almayı düşündünüz mü?
portakallikekim Allah sabırlar versin benimki daha 4 aylık uyku sorunu var 2 yaş allah sabır versin tez zamanda rahat bir uyku sizde bebeğinizde uyursunuz inşallah 🙏
Defneli portakallikekim yemin ediyorum bebekken daha düzenliydi emzirip yatırırdım şimdi uyanık kalmak istiyor oyun oynamak istiyor uykum var ölüyorum uykusuzluktan
Nesegck Defneli bizde 3aylik olcaz yarın bide ikiz uyku sorunu var en az 3 4e kadar ayaktalar bide hicbisey yokken agliyolar çok çaresiz hissediyorum kendimi
Defneli Zeynep_alya24 insan çocuktan soğuyor bu uyumuyor etraftan 2. Çocuk sorusu bitmiyor delirmek üzereyim Allahım sağlık versin tabi ama sinirlerim çok yıprandı uykusuzluktan
4ocukannesii Nesegck benimde 3 aylık ikizlerim var zor gerçekten sabır gerektiriyor bol bol ten tene temas kurun gerçekten işe yarıyor daha fazla uyuyorlar başlarını oksayin masaj yapın uykuya dalmada kolaylık sağlıyor tabi bunları iki bebekle yapmak gerçekten zor
Zeynep_alya24 Defneli rabbim sağlık versin yavrularımıza tek sıkıntımiz uyku ve ben bu arada ikinciye hamileyim 🤭😊
Defneli mamanveutdormir yok herşeyi denedim tüm gün uyutmadım erken kaldırdıysam öğlen 1 saat uyutup uyandırdım geç kalktıysa uyutmadım akşam 9 a kadar babamızın demedi yok uykuyu sevmiyor gün içerisin dede çok aktif bir çocuk yerinde durmaz koşturur oynar ben anlamadım ya uykuyu sevmiyor bu çocuk
Defneli 4ocukannesii 3 aylık bebeğe bunu yapabilirsiniz ama 2 yaş durmuyor göğüste maalesef keşke dursa oyun oynamak istiyor tutamıyorsunuz
Plsn2611 Emin ol yalnız değilsin 2 buçuktan beri sallıyorum yatağına koyduğum gibi kalkıyor bende tükenmiş durumdayım. 1 yaşınıda doldurdu düzelir dedim daha beter oldu 🤦🏻♀️
canlarim_12 Yanlız değilsiniz bizde de aynı durum 25 aylık doğdu doğalı uyku derdimiz bitmedi sabaha kadar en az 5 6 kere uyanır bu aralar hepten kötü oldu oturup ağlıyor babasıda bende artık tükenmiş durumdayız ne zaman düzelir artık sabır kalmadı 😒
Aslankurt Tukenöişligin resmiyim bende gündüz uyumadı ne yaptıysam gece 1 de uyudu oda ağlamaya ağlaya kızmamdan da anlamıyor ne yaptıysam uyumak istemiyor uyudu sonunda şimdide gece defalarca yanıyor ağlıyor ne psikolojimiz kaldı ne huzur 2 buçuk yaşında hiç düzelmedi . :( Allah yardımcımız olsun
Esralitugra Sabaha kadar 50 kere uyanıyor gece 3den beri ayağımda sallıyorum uyumuyor. Ben de tükendim artık 1 yaşına dün girdi düzelir dedikçe daha kötü oluyor. Allah bol saabır çocuklarımıza da bbooll uyku versin.
Adalyamm Al benden de o kadar. Kaldırdım şimdi oyun oynuyor🤦♀️ 15 aylık gece beslenmesini kesemedim, uyku eğitimi veremedim, göğüslerim acıyor artık. Sırf diş çıkarma dönemi diye tüm huylarını görmezden geldim ama ağlamak üzereyim şu an