Myagz Merhaba arkadaşlar, birşey merak ediyorum. Aralıkta iki yıllık ücretsiz izne ayrılırsam 2021de işe dönmüş oluyorum bana 2020 için yıllık izin hakkı tanınıyor mu acaba bilen var mı