Zelal04 Arkadaşlara katılıyorum her bebeğin gelişimi farklı canım arada egzersiz yaptırabilirsiniz ki eminim yapıyorsunuz ☺️ Ama bana göre oturması geç dönmesi yürümesi o bu vs hepsi önemsiz zamanı gelince yapıyor onlar elinde sonunda büyüyorlar öyle de böyle de takılma hiç sakın 🙏🏻 Benim bebişim çok atak çok meraklı keşke az daha yavaş yapsaydı geç olsaydı diyorum bende aşırı korkusuz her keşfettiği şeyi devamlı yapıyor 3 aylık döndü yüz üstü sağa sola yardımsız 5 aylık emeklemeye başladı her yere gidiyor tutamıyorum her dk peşindeyim bi sn kafayı çevir koltuğun altında 😣 ve bu egzersiz o bu vs hiç bişey yapıp göstermedim zamanı gelince yapar diyip takmadın düşmedim üstüne galiba çok salınca da böyle oluyor 😅😅😅 gerçekten gülüyorum her anına her bebek farklı ve özeldir sağlıkları olsunn gerisi mühim değil oluyor elbet 🥰