_glnr_ Bebeğimin kakasının içinde siyah siyah şeyler var anlayamadım korkulacak birşey mi aynı durumda olan var mı ?
Masalmavi1 _glnr_ bende dün muz yedirdim. bu sabah ve demin ki kakasinda vardı. Şimdi de postu görünce rahatladım
_glnr_ Evet ince ince iplik iplik …Doktor yavaştan ek gıdaya başlayın dedi bnde yoğurdun içine muz ezip yedirmiştim ama bir hafta oluyor yedireli kendim dün gece yemiştim muzu sütümden geçti o zaman..Görünce korktum muzdan neden böyle oluyor ki acaba
tazeanneeeee _glnr_ sadece muzdan değil ek gıdaya geçen bebeklerde yaklaşık 2 hafta boyunca görülüyor bu. besinlerin içindeki lifler korkulacak bir şey değil 1 aydan fazla sürerse doktora danış mutlaka
Kumsalbebek1 Bizimkinede 4.5 aylıkken başladı 5.5 aya kadar düzeldi ek gıdaya baslamadan önce vardı doktor demir ilacindan oluyor bazen sanki ıspanak taneleri gibi bazende uzun uzun iplik gibi demir ilacinin yaptığını söyledi
Kumsalbebek1 RabiyaG onda bı fikrim. Yok ama beyaz noktada oluyordu tanecikler sormamistim herkesin bebeğinin kakasinda var diye brnimle aynı zamanda doğum yapan arkadaşlarımın bebeklerindede oluyormuş beyaz puturler süt kesiği gibi sormadım hardal rengi kaka içinde beyaz puturler vardı yalnız direk kakası beyaz ise doktora gidilmesi lazım diye biliyorum