Kızlar nasıl anlatsam bilmiyorum 3yasında öglum var kaynanamla pturuyorum asla ama asla söz dinleyen bir çocuk degil babanne dede her dedigini yaptıgı için saba 10-11de uyanıyo öglen uykusuna 3-4 de yatıyo 5de kalktıgı ile gece 2-3e kadar uyanık duruyo ama bir görseniz eline almadıkşey oynamadık şey bırakmıyo bagıra bagıra yapmadıgımızda ise aglıyo aglıyo kusuyo Cıldıracam kaçacak yer arıyorum yemin ederim biliorm öglen uyksuunu erkene çekin diyeceksiniz ben ömrümde böyle cocuk görmedm onun istedigi dısında farklı bişe asla yaptıraman sabah 7de kaldrıyorum bas basss bagırıyo uyandırma beni diye okadarda sinirli bi cocukki beni dövüyo yani offf delirecem surup filan varmı uyku için nolur akıl verin