E-K Merhaba kizlar 10 gün sonra eşimin doğum günü var ben hâlâ ne yapacağıma karar veremedim 😥 değişik fikirleri ve önerileri olan arkadaşlarım fikirlerini yazabilirlerse çok sevinirim 😌
Annesiballisiii E-K hiç romantik değilimdir o sebeple ben bu soruya cevap veremiycem post üstte kalsın görünce yazmak isterdim 🙂
NurY E-K doğum günü degil ama eşime öğretmenler günü hediyesi olarak , eşofman takımı , çorap , atlet almayı düşünüyorum şimdilik aklımda bunlar var bakıyorum ihtiyacı neye var 😄
Kbrbisi28 NurY bide sey var ya erkekler bakimida cok seviyor temiz kokmayi benim esimin mesela takintisi var cesit cesit rolon parfum filan alir hep kendine yuz bakim kremleri el bakim kremleri 😁 o yuzden erkeklere ihtiyaci ne ise o alinmali bana gore 🤭
E-K Çok teşekkür ederim hepinize ya bende her yıl ihtiyacı olan şeyleri alıyorum ama işte bu yıl bir farklılık olsun istedim🤭