Kızlar kışın bebek saçını kestirmem doğru olurmu 14 aylık sürekli topluyorum değilse yüzünü komple kapatıyor belkide kısa olunca hoşuna gider toplamamdan toka takmaktan kurtulur diye düşünüyorum hem banyodan sonra uzun süre kurutmak zorunda kalıyoruz sizce ne yapmalıyım