Elfeyll Selamlar Haftada birkez kesin mastit oluyorum bu sorundan tamamen nasıl kurtulabilirim veya neden yasıyorum bu sorunu bilgisi olan lütfen yardımcı olabilir mi ?
Ipeksu Elfeyll sıcak suyla duşta göğsünü sabunla ovalayabilirsin birde biraz geri kafalı gibi olacak ama sütünü toprağa sık derlerdi eskiden bulunduğum ilçede hala bir kaç kişiden duymuştum yaptığını
Mferideb Elfeyll bol bol emzir ve göğsünü sağ tamamen boşalt sıcak suya havlu bas göğsüne koy ve masaj yap iki elinle göğsünü kavra aşağıya doğru çek gelen sütüde poşete koy sakla. Taşlaşmış olan sert yerlerine dairesel masaj yap. Yeni atlattım bende ufak bi sızısı kaldı yaraya döndü umarım seninde çabuk geçer
haziran25 Aselin_annesii beyaz lahana yapraklarını buzluğa atın iyice donsun mastit olan göğsünüzün üzerine koyup eriyip ısınana kadar bekleyin Allah ın izniyle hemen iyileşiyor ben de yaşadım aynı şeyleri
duuyqquu Burada okumuştum çok işe yaradı bende Önce sıcak masaj yapın Ardından emzirin Sonra kalan sütü sağın Üstüne soğuk kompres yapın Birde ters emzirme öneriliyor. Bebeğin ayaklarını koltuk altınıza doğru alıp emzirin
[silindi] Elfeyll sıcak uygulama diyenler ne kadar bilinçsizce süt akışı olsun damarlar gevşesin diye sıcak uygulama yapılır. Mastitte meme dokusunun zaten ısısı yükseliyo eee haliyle memenin ateşini almak süt üretimini yavaşlatmak için bol bol meme rahatlayana kadar soğuk uygulama yapmak gerek, emziremiyosanız ağrıdan memeyi çok az rahatlayana kadar sağmak gerek çözümü olayı bu duşta daha çok soğuya yakın ılık suyla masaj yapabilirsiniz geçmiş olsun yaşayan bilir çok zorrrr
Sevdapl [silindi] ben de emzirme danışmanlarında hep soğuk uygulama görüyorum. Burada sıcak diyenleri görünce şaşırıyorum.
Tugbansr [silindi] bende daha iki gun once mastit oldum atesim yukseldi sicak suya girdim masaj yaptim ciktigimda duzelmisti bilemedim degisik gercekten kimi soguk kimi sicak iyi geliyo diyo
GGmerve [silindi] sonunda mantıklı bir cevap benim bebeğim yoğun bakımda damar besleniyor bende mastıt oldum soğuk kompleks ile atlattım sıcak dahada çok akışı çoğaltiyor sütün ve daha çok ağrı oluyor neden duştan sonra goguslerimiz süt doluyor sıcak su ve duş iyi geliyor diye
bendeanneyim1 emzirseniz dahi sağım yapın sıcak su kesinlikle duş olmayın ılık su ıslak havlu koyabilirsiniz ve bebeğiniz emerken sert kısımlara masaj yapın
Kbrbisi28 En iyi cozum doktora gitmek ben ilkel yollarla tedavi etmeye cok calistim ama malesef sonuc dahada kotuye gitti ve tıkali sut tamamen oeynirlesti sonrasinda agridan duramayip doktora gittik acilde antibiyotik verdiler ama malesef icinde penisilin oldugu icin onuda kullanamadim en son cagre genel cerrahiye ciktim ve orada doktor once muayene etti sonrasinda ulturason istedi orada iltihaplanmaya basladigi gozlemlendi ve tekrar poliklinige ciktim once rahatlatmak amacli uyusturmadan 60 lık sırıngalarla tam 6 sefer süt cekip bosalttilar bir orneginide kulture gonderdiler ne tarz bir iltihap olduguna daha net bakmak icin bu surec baya zordu benim icin 1 hafta boyunca surekli sistikce sütümü siringa ile cektirmeye gittim en sonunda doktora sol tarafimdaki sütü kesin dedim ve dogru bir karar oldugunu soyledi doktor []
Kbrbisi28 Kbrbisi28 ameliyat cok basarili gecti iltihao alindi tabi iceride kalan son damlalari atmak icin diren taktilar ve 1 hafta direnle gezdim ama sag tarafimlada emzirmeye devam ettim doktorum sadece sunu soyledi her emzirme sonrasi kalan sutunu sag yoksa gene ayni sey basina gelebilir dedi 4 bucuk aya kadar emzirdim ama sonra tabi sutum kesildi o surectede cocuk doktorumuz ek gidaya hazir bebeginiz yavastan baslayalim dedi yeterli besini anne sutunden alabilmis demisti
irem-Dora Elfeyll sıcak uygulamala yapma canım, bu doğru bilinen yanlislardanmis. Pek çok emzirme danışmaninda gördüm soğuk öneriyorlar. Özellikle lahana yaprağıni dondurup gosgune sarabilirsin, rahatlatır hem
Z2906- Geçen hafta bende mastit oldum cok kotu sıcak uyguladım daha fena oldu sakın sıcak yapma lahana mucize kesınlıkle lahanayı haşla yumuşasın sonra buzluya koy soğusun sonra memene sar emdır bır saatte bir degış bir günde gecıyor
Birgfg Canım düş al sıcak duş al göğsüne su aksın masaj yap sabunla sonra Saçlrını göğsünün üstüne tara aşağı doğru bastır biraz tarakla saçın uzun değilse tarak tek yap göğsünü tara önce tıkalı göğsünü emzir hep bide (çok etkili bebe ucunu tut salla aşağı yukarı sonra boşalt göğsünü)
Elisa_06 Ben çok çekmiştim sütüm tazyikli olunca mastit olmuştum. Başta canın yanacak ama masaj yaparak elinle sağ duşta biraz, sonra da o göğsünü bitene kadar emzirt iyi gelip rahatlatıyor. Emzirme danışmanına sormuştum o arkana yaslanıp makas hareketiyle emzir 15 dk iyice emsin mastit öyle geçiyor demişti.