Kızlar bebeğim 7 ay 6 günlük ek gıdaya 6. Ayda başladık başlarda iyi gidiyorduk ama şuan diliyle sürekli oma yaptığım şeyleri itiyor.
Ama bizim yemeklerden çok gğzel yiyiyor ben onun için çok az tuzlu yapıyorum. Mesela patates yemeği ezerek veriyorum bulgur pilavı yoğurtla falan. Benim gübi olup normal yemek veren varmı.
Başka türlü asla yemiyor 🤦♀️