Merhaba, arkadaşlar. 33 haftalık hamileyim. Detaylı ultrason yaptırmıştım 20. Haftamda her şey güzeldi şükür. Dün takibinde olduğum doktorum bebeğimin tek böbreğinde kist gördüğünü, ama makinenin yanıltabileceğini söyledi. Riskli gebelik uzmanına yönlendirdi haftaya randevum var. Bebeğinde bu durumu yaşayan oldumu ? Tek böbrekte kist olsa bile nasıl bi tedavi süreciniz oldu? Bebekte her hangi bi gelişim sorunu olur mu? Çok teşekkür ederim şimdiden cevap verirseniz.