Zelihailhab Kızlar oda sıcaklığı iyi olmasına rağmen bebeğimin üstü açık olmasına rağmen aşırı terliyor ve bu ay hiç kilo almamış sıvı kaybı mı oluyor ???
Szn03 Zelihailhab d vitaminine baktırdınız mı hiç? Bazı doktorlar cok terlememin sebebını d vitamını eksıklıgıne yoruyor
Ipeksu Szn03 aynen aynısı dedi banada birde mama meme gidiyorum biberona alıştığı için meme emerken efor kaybettiği için çok terlediğimi söyledi
Szn03 Ipeksu aynen canım olabilir. Bizim doktorumuz bide şey demişti. Kafalarının terlemesi normal aşırı olmadıgı sürece. Çok herşeyi düşünüp anlamlandırmaya calısıyorlar. En cok beyınlerını kullanıyorlar. Bu sebeple kafaları daha sıcak olur demişti