merhaba hanımlar 14 aylık kızım var 4 aylıktan beri devam eden çok güzel bir uyku düzenimiz var diş ağrısı hasta vs olmadığı sürece bir sıkıntımız yoktu kesintisiz uyuyordu sabaha kadar 1 aydır rutinimizde sabah 8 de kalkıyor 11 de uyuyor 2 de uyanıp 9 da gece uykusuna geçiyor ancak bir kaç gündür anlamadığım bir şekilde gece 12-1 gibi uyanıyor ve beşikten inmek istiyor uykusu dağılması diye indirmiyorum geri yatırıp sallıyorum bazen mama veriyorum gayet uyuyacakmış gibi geri yatıyor ama 2 saat boyunca sallamayı kestiğim an ayağa kalkıyor varmı bir öneriniz ne yapabilirim uyanmaması için sizin bebişlerde yapıyor mu böyle