Merhabalar kızım 6 aylık. Sadece anne sütü ile beslendi bu zamana kadar. Ama gece uykusuna yatmadan önce sanki doymuyormuş gibi hissediyorum. Uyanana kadar 3 4 kez kalkıyor emmek için. Sütüm yeterli mi değil anlamadım ki 😞 bu zamana kadar ne mama ne de biberon hiç kullanmadı. Şimdi mama olarak mı devam etsem yoksa ek gıda olarak doyurucu bir karışım mı hazırlasam ? İşin kötü yanı ek gıdaya başladım ama ağzını açmıyor yemiyor 😞 sizce ne yapmam gerekiyor ? Nasıl bir yol izlemeliyim ?