kbrsuzen24 nasatol burun damlası kullandım ben sürekli. Burnu nemlendiriyor, içerideki tıkanıklık yapan sümügü ıslatıp hapsirmasini sağlıyor hapsirarak sümügü atıyor. Her defasında hapsirmiyor da arada bir.hapsirarak attırıyor. Ben onu kullanıyorum şuan 7ayligiz. Birde cold mix yaka damlası. Naneli bir esansı var nefesi açıyor