Kendime yaptığım en güzel iyilik v15 almak oldu, sonuna kadar tavsiye ederim evim 3+1dip köşe auto modda bile 2-3 kere süpürebilirim bir şarjla, ayrıca tetik kısmı çok rahat bende almadan şüphe etmiştim ama şimdi çok alıştım. Bebekli bir anne içinde pratik bir kolda bebek diğerinde süpürge acil süpürme gerektiğinde çok işime yaradı.