Merhaba anneler 2 aylık olacağız yarın doğduğundan beri emdikten sonra ağızdan değilde burundan akıtıyor sütü bazen ağızdanda kusuyor, doktora söyledim normaldir sık emiyorsa dedi başına gelen var mı böyle bir olay etrafımdaki herkes çok ilginç diyor