Bebeğim 4.5 aylık ve 10 dk da bir aşırı kusuyor reflüsü var yediği anda bile kusuyor midesinde bişey kalmıyor dıye cok uzuluyorum doktorumuz gaviscon ınfant toz verdı ama fayda etmiyor önerbilceğiniz bişey var mı yada bu durum ne kdr sürüyor cok üüzlüyorumm 😔😔