Mlkkrm ben yaptırdım ne olursa olsun bütün aşılar bence kendi görüşümde gerekli nedeni kayınvalidemin durumu zamanında yokmuş eşim rota yani zehirli ishale yakalandı maalesef günlerce hastanede kalmışlar erimiş resmen ben pimpirikliydim daha çok oldum bu şekilde bütün herşeyini yaptırdım yarın bir gün Allah korusun hasta olsa vicdan azabı çekerdim imkanımız olduğu sürece yapılmalı