Ygzbrr Merhaba bebegım 2 ay 2 günlük verem aşısı hemen mi yapılmalo saaglık ocagı aramadı kaç gün gecikevilir bilgi verebilirmisiniz
Mlkkrm Ygzbrr Canım senın aşı kartın yokmu ilk aşıda yazıyor tarıhı zaten oraya sen ac bak o aşı gununde ve saatınde vurulması lazım inşallah gec kalmamısndır
Zumradmr_11 2 aylik aşı toplu yapilan bir aşi o yuzden bebekler icin ortak bi gun seçiyorlar hemsire aramadan gelmeyin demisti 2 ay icin Biz 2 ay1 haftalikken arandik
3310umbozuk Bir aşıyı 10 bebeğe vuruyorlar heralde o yüzden toplu çağırıyorlar diye biliyorum siz arayıp sorun yinede