Normal klasıcipinş kullanıyordum bende doğdugundan beri 2 aydır extraya geçtim denk geldi almıştık,diğerine göre çiş kıkusu olmuyor bunda dikkat edin diğerlerinde çiş kokusu çıkıyor.Extrayla devam ediyorum,cok dolan her bez sızdırır bu arada.Çiş için söylüyorum,kaka taşmıyor bebekken herbezde taşardı daha sıvı oldugu için