mysa2 [silindi] 2 petek altı yine yanlış yönlendirmim ama kombi çalıştırmayı çok önermiyorlar diye biliyorum . Yeni kombilerde durum nedir bilemem onun harici petek sayısı arttıkça fiyatta artar sanırım