İki adet şırıngam var her ikisine de 2.5 ml çekiyorum lavaboda bebeğimi kucağıma alıyorum tutuş pozisyonum sol omuzundan göğsünü saracak şekilde kolları içerde kalıyor internetten bakabilirsiniz tutma şekline 😁 birini sağdan diğerini soldan sıkıyorum burnundaki pislikler çıkıyor direk zaten sıktıktan sonra direk kaldırmayın ki genzine kaçmasın sırtından gaz çıkartır gibi vuruyorum biraz bu kadar