Handiko kusura bakma mesajını yeni gördüm yaptırdıktan yaklaşık bir ay sonra rota oldu ikinci dozunu yaptırmaktan vazgeçtik belirtileri halsizlik ishal kusma ve sürekli uyuma 2 gece yattık ama bizi izinli çıkardılar 3 gecede izinli yatan hasta ama takipte kaldılar işaret ve kan aldılar sürekli kaka tahlili yaptılar normalde daha uzun yatan hatta yoğun bakımda kalan bebekler var şükürler olsun biz normal oda da yattık mesela kuzenimin bebeği 10 gün yattı