Dunyams Nasıl kullanıyorsunuz kızlar ıcıne pijama giydırıyormusunuz tişört veya bende almayı düşünüyorum bilgi verirseniz sevinirim 🌸
tubiiik_ Dunyams ben askili zibin giydirdim terledi oyle petegi kapatip gine ayni sekil giydirdigimde terlememisti usutmedide oyuzden ince uzun kollu pamuklu pijama giydiriyorum simdilik kar kis ta 2.5 tog giydirim
simiyyy 2,5 tog bildiğin yorgan ev ısısı 18in altındaysa anca öyle ince pijama giydirilmeli yoksa terletir çocuğu
Ozlemkose85 Bende oğluma 2.5 tog kullaniyorum.Lw waikiki den aldim.oda isisi 21 22 derece oluyor.sadece askili zibin giydiriyorum icine.uzerini örtmeye gerek kalmiyor.