Sadece üç gün sabredeceksiniz açlıktan kalkmıyorlar birincisi memede uyutmayı bırakmak olmalı 1 yaşında artık büyümüş ikincisini her kalktığında su verin dikkatini dağıtın ağlarsa da sabredin ki ağlaması normal olacak bu süreçte.Anneler hep geç kalıyor aklı ermeden kesmek gerekiyor 6. Ayda kesmiştim sabaha kadar uyuyor hep.Gece beslenmesini kesmezseniz uyanmalar artacak,reflüyü ve diş çürümesine neden oluyor ilerde.Ayrıca deliksiz uyuyamadığı için gün içinde huysuz olma ihtimali de artıyor