hrahfsa sınıfa giden kızım hepimize bir mikrop getirdi ki anlatamam 2 haftadır evde herkes hasta bebegim 14 aylık o bile antibiyotik kullanıyor bugün boğaz ağrısına dayanamayıp bende kkb gittim boğazımın kötü olduğunu bol dinlenmek gerek yemek ye ve antibiyotik kullan yoksa çok zor geçmesi dedi ve Augmentin 1000 mglik verdi kafam o kadar karıştı ki kullansam süte geçiyor evet bir zararı olmaz dedi ama ben korkuyorum niye bilmiyorum ama birseyleri yanlış yapmak cok korkutuyor sonuçta bir bebekten sorumlusun ilk kızımda böyle bir problem yaşamadım çünkü 2 ay emzirmistim bu emzirme işi hamileliktende zormuş bir akıl verseniz bana ben ne yapsam şimdi?
35lavanta hrahfsa Doktorunuzu dinleyin tabikide biz doktorun zararı olmaz verin dediği şeyin üstüne nasıl bişey diyelim bacım ondan iyi bilecek halimiz yok ya 😅 Emzirdiğinizi söylemişsiniz oda bişey olmaz demiş işin uzmanı o 🌸
Babyloveee hrahfsa peki bebeğinizinde ayrıyeten bir antibiyotik kullandığını belirttiniz mi doktora ?
urzane hrahfsa merhabalar, instagramdan annesütdoktorunu takip ediyorum o paylaşmıştı emzirme döneminde kullanabilecek ilaçlar diye bir bakın isterseniz, bu arada çok geçmiş olsun
MelindaMelisa hrahfsa Augemntin zatem hamilelikte ve emzirme döneminde kullanılabilincek antibiyotik grubu. Çok kötü hissederseniz bebeğiniz büyükmüş sütünüzü sağıp atın
Gulerrefe Ben dikişlerim açıldığı için bebeğim 3 günlükken kullanmaya başladım Augmentini. Korkacak bir şey yok , içiniz rahat olsun.Emzirmeye de devam ettim,benim doktorumda problem olmaz dedi
bebekece hrahfsa e-lactancia sitesinde ilacın etken maddesinden kontrol edebilirsiniz kullanıp kullanamicanız yazıyor ben baktım sizin için augmentin etken maddesi için düşük riskli kullanılır diyo ama tabi yine siz bilirsiniz.
Tunaaslan11 Bir an önce iyileşip çocuklarınızla daha iyi ilgilenmek varken neden kullanmayasınız çocuğunuza iyi bakabilmek için önce sizin iyi olmanız gerekiyor 💆♀️🌸 çok geçmiş olsun
Kayraaa59 hrahfsa canım ben 2 ay önce bebeğim 7 aylıkken kullandım. 2 saat emzirme içince demişti doktorum
hrahfsa Kayraaa59 bana öyle birseyden bahsetmedi hiç emzirmeye devam et dediler 2 saat emzirmedin peki sütü sagip attin mi yoksa sadece bekledin mi
Kayraaa59 hrahfsa 2 saat sonunda az bi kısmını attım canım. Sende öyle yap için rahat Etsin en azındab
Sunshinemom hrahfsa augmentini mastit oluncada veriyotlar kullanabiliyoruz yani ishal yapabiliyor bebeği sadece