prensesannesii3 Yürümeye başlayan bebeğinize ilk hangi ayakkabıyı aldınız memnun kaldınızmı canlarım bende alacağım ama çok kararsızım 💗
t_bulut prensesannesii3 lcw ve civilden ev ayakkabısı alıp ayakkabı olayına alıştırdım sonrada vicco aldık dışarısı için
deniz-95 prensesannesii3 adidasın ilk adım ayakkabısını aldım. Şimdi de vicconun botunu almayı düşünüyorum. Adidasla geziyor ama tabanı ince biraz engebeli yerler için müsait değil. Siz vicco alabilirsiniz.
MelindaMelisa prensesannesii3 Ben yoyo junior dan almıştım.Ayakkabı olayını çok araştırdım ve ayak tabanının yere temas etmesi gerekiyormuş bunun içinde deri olan ayakkabj tercih ettim. Sizde bir araştırın isterseniz. Ben tabanlı bir ayakkabı bakmadım hiç. Evde zaten çorap bile giyindirmedim