NazliAynacii Kızlar merhaba benim bebeğim 8 aylık gün içerisinde fazla bir şey yapmıyormuşuz gibi hissediyorum ona daha sağlıklı Daha yararlı bir şeyler katmak istiyorum siz bu konuda neler yapıyorsunuz nasıl vakit geçiriyorsunuz Şimdiden teşekkürler
TheBaby NazliAynacii Hareketli kitaplar ilgilerini çekiyor. 7.ayınfa hatta benimki palyaço nerde falan diye sorduğumda o kartı çıkarıyor ve hatta tüm kitabı ezberlemişti deneyin çok keyif alıyorlar.
BulutBey- NazliAynacii bizde 8 aylığız oyun ek gıda dönemi yemek hazırlama yedirme oyun oynama evi yürümek istiyor onu tutup gezdiriyorum kuşları besliyorz camın önünde onları izliyoruz markete çıkıyoruz hava alıyoruz yemek duş uyku derken zaman geçiyor 😃
Elifterzii Benim bebegim 2.5 aylik oyun halisinda vakit geciriyoruz biraz yüz üstü biraz sırt üstü. Siyah beyaz kartlarla oynuyoruz. Baktım mızırdanıyor sıkıldı konuşuyorum şarkı söyleyip dans ediyorum Odaları dolaştırıyorum 😂