Alancha Merhabalar mama önerisi olan varmı bebegım emıyor ama bazen mama takviyesi yapmak zorunsa kalıyorum cunku emmek ıstemıyor kabızlıga yol acmayan ve gaz skntısı yaratmayan mama onerırrmısınız 🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Mama kullnıyordum kaka 💩 düzenimiz degıstı ve yapamadı normalmidir
Olimbonii Alancha Bu şekilde mama bulmak cok zor ben doğduğundan beri hipp combiotic kullaniyorum bebegimde gaz yapiyor bi ara degisim dedim mamayi arastirdim aptamilin conformil olan mamasi gaz yapmiyormus denedim ama bebegimi cok daha kotu yapti resmen tikadi altına bile yapamadi hemen biraktim yine eski mama hipp combiotic olana geri döndüm oda gaz yapiyo ama en azindan tikamiyor bebeğimi gazini daha kolay cikartabiliyor o yuzden mama bulmak gercekten cok zor herkeste ayni etkiyi göstermiyor biraz uzun oldu ama 🙄😂
Huma_kus34 Alancha yanı ben gece yatrken verıyorum 6. Ayından itibaren bebelac verıyorum aksi bır durum gormedım 🤷🏻♀️Şuan 10 aylıgız
rabia87 Bebeğim 4,5 aylık doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyorum hiç değiştirmedim.bugüne kadar hiç şikayetim olmadı gaz da yapmadı kabızlık sorunu da hiç yaşamadık çok şükür.