Gurbetciannee Kizlar neocate kullaniyoruz bir haftadir, cok az kaka yapiyor sizdede yeni basladiginizda böyle miydi?
Mom098 Gurbetciannee ay hadi yaaa. Biz de bugün başladık. Çok korkuyorum. Tadı da kötü moralim çok bozuk.
Gurbetciannee Ben ilk üc gün eski mamayla karistirdim icmiyodu migdesi bulaniyodu😟 Allah hepimize kolaylik versin
KubraBabaoglu İlk bir hafta aşırı gaz ve kabızlık olması normal yalnız bizim doktor neocateye başlarken probiyotik vermişti onu sen bir sor istersen doktoruna
annebenanneoldum Yemiyora pekmez katabilirsiniz biz bir aylıkken bile pekmez katıp veriyorduk doktorumuz önermişti