Manolyaaaaaa Bebeğim normalde kusmaz ama emizrdigimde hıçkırık tutuyor her hickirdiginda kusar şuan 1 buçuk aylık 2 haftadır böyle önceden de hickirirdi kusmazdi bilginiz varsa bilgi verriseniz sevinirim
Mirac_21032019 Manolyaaaaaa benim oglum oyleydi cok guldugunde hickirdiginda kusardi.4 yasina giricez hala arada olur.
Elifterzii Evet olabiliyor bazen benim bebegimde eğer ağzından gazını çıkarttıgında hıçkırık tutsun yada tutmasın ara ara kusuyor mide kapasitesine fazla gelmis olabilir
Manolyaaaaaa Mirac_21032019 baya sürmüs zararı yoksa sorunda yoktur bugün burnundan da geldi sanırım bebek doydugunu anlamıyor o yüzden emzik kullandırmaya başladım