kutlaym evet ben söylemiştim size.eşimden başvuru yaptım, kendim de tekrar başvuru yapayim dedim 2. başvuru hakkınız yoktur diyor anlamadım valla.eşimin başvurusu da sonuçlanmış anne ve babanın beraber başvuru yapması gerekiyor yazıyor.🤷♀️ nüfüs müdürlüğünü arayacağım olmassa tekrar gidip sormam lazım